Perkėlimas

Bendri apribojimai

Duomenys privalo būti perkeliami nustatyta tvarka, kitaip dings tarp jų sukurti ryšiai (pvz.: darbuotojo kalendoriuje sukurtų įvykių rezervuoti resursai ir pakviesti kontaktai). Jei vartotojai perkeliami etapais, tokiais pat etapais perkeliami ir duomenys.

Mes perkeliame tik tuos duomenis, kuriuos įmanoma perkelti. Naudojant šio dešimtmečio el. pašto serverius, tokios problemos pasitaiko retai:

Microsoft Exchange

Iš Microsoft Exchange 2007, 2010, 2013, 2016 serverio arba Office 365 debesies perkeliame organizacijos duomenis:

Iš Microsoft Exchange 2007, 2010, 2013, 2016 serverio arba Office 365 debesies perkeliame vartotojų duomenis:

Kas neperkeliama:

Iš Microsoft Exchange 2000 ir 2003 serverio gali būti perkeliama didžioji dalis tų pačių duomenų, tačiau yra papildomų apribojimų. Norėdami gauti tikslią informaciją, susisiekite.

Jei klientas naudojasi Hosted Exchange (išoriniame duomenų centre administruojama Microsoft Exchange paslauga), klientas turi sukurti ir mums atsiųsti Exchange serverio administratoriaus vartotoją. Visą duomenų perkėlimą įvykdome mes.

Jei klientas naudojasi savo nuosavu Microsoft Exchange serveriu savo vidiniame įmonės tinkle, kliento IT administratorius turi paruošti dedikuotą Windows serverį tame pačiame vidiniame tinkle, kur yra el. pašto serveris, ir suteikti jam nefiltruojamą (apeinant proxy serverį) išėjimą į internetą. Mes paruošiame Google API prieigą ir vaizdo pokalbio metu padedame įmonės IT administratoriui paleisti duomenų perkėlimo programą.

Praktika rodo, kad el. pašto serverius savo vidiniame tinkle turinčios įmonės turi ir kompetetingus sistemų administratorius. Todėl mes viską paruošiame Google pusėje, o kliento serverio pakeitimus atlieka jo administratorius. Ką ir kaip klientas turi pakeisti savo pusėje, nurodome anglų kalba pateiktose instrukcijose. Jei mes turėtume konfigūruoti senuosius kliento serverius, tai išeitų už mūsų aptarnavimo paslaugos ribų.

PST failai

Iš PST failų perkeliame tuos pačius vartotojų duomenis, kaip ir Microsoft Exchange serverio atveju. Organizacijos duomenys negali būti perkelti iš PST failo.

Visi vartotojo kalendoriai sukuriami kaip papildomi, pagrindinis vartotojo Google kalendorius lieka tuščias, nes neaišku, kuris PST failas yra pagrindinis.

Failai turi būti PST (ne OST), sugrupuoti į katalogus pagal vartotojus, kiekvieno vartotojo katalogo pavadinimas – el. pašto adresas Google serveriuose.

IMAP

Iš Dovecot, Zimbra ir Gmail serverių perkeliame vartotojų duomenis:

Klientas turi atsiųsti CSV sąrašą su el. pašto adresais ir jų vartotojo slaptažodžiais. Visą duomenų perkėlimą įvykdome mes.

Kontaktus ir kalendorius iš kitų sistemų vartotojai turi eksportuoti ir paskui importuoti į Google serverius patys. Trunka kelias minutes, mes pateikiame instrukciją.

POP3

Jei nėra jokio kito būdo prisijungti prie senojo el. pašto serverio, POP3 protokolu gali būti perkeliami tik Inbox aplanko laiškai. Visi ne Inbox aplanke esantys gauti laiškai ir vartotojo siųsti laiškai nebus perkelti. Laiškų gavimo data bus pakeista į laiško importavimo momentą.

POP3 importavimas veikia tik vartotojo lygyje, todėl jį paleisti gali tik patys vartotojai. Nustatymas trunka kelias minutes, mes pateikiame instrukciją.