Perkėlimas
Bendri apribojimai
Duomenys perkeliami tik užsisakius Virtualios erdvės aptarnavimą ne trumpesniam kaip 1 metų periodui.
IMAP perkėlimas gali būti vykdomas neribotą kartų skaičių bet kada paslaugos galiojimo periodu. Kitų duomenų perkėlimas vykdomas tik migracijos metu.
Į paslaugos apimtį įeina iki 30GB dydžio dėžučių perkėlimas. Didesnės dėžutės apmokestinamos papildomai pagal duomenų kiekį.
Kas ir kaip perkeliama, priklauso nuo kliento naudojamo serverio.
Duomenys privalo būti perkeliami nustatyta tvarka, kitaip dings tarp jų sukurti ryšiai (pvz.: darbuotojo kalendoriuje sukurtų įvykių rezervuoti resursai ir pakviesti kontaktai). Jei vartotojai perkeliami etapais, tokiais pat etapais perkeliami ir duomenys.
Mes perkeliame tik tuos duomenis, kuriuos įmanoma perkelti. Naudojant šio dešimtmečio el. pašto serverius, tokios problemos pasitaiko retai:
Gmail laiškas turi būti mažesnis nei 25MB, grupės laiškas mažesnis nei 16MB. Gmail laiškus saugo MIME koduote, kuri užima daugiau vietos, nei kai kurių serverių naudojama Base64. Pavyzdžiui, jei senajame serveryje laiškas užima 24,5MB, perkodavus į MIME, jis taps didesnis nei 25MB, ir Gmail jį atmes. Prieš perkeliant, rekomenduojame atfiltruoti didesnius kaip 10MB laiškus ir atsegti nuo jų papildomus failus.
Gmail draudžia vykdomuosius failus. Jei prie laiško prisegtas EXE ar panašus failas, kad ir suarchyvuotas, po perkėlimo Gmail serveriuose jo neliks. Jei esate programavimo paslaugų įmonė ir darbuotojai el. paštu siunčia programų failus, prieš duomenų perkėlimą juos atsifiltruokite ir atsekite.
Gmail leidžia tik SMTP standartus atitinkančius laiškus. Jei dėžutėse yra laiškų be siuntėjo ar be gavėjo, jie nelaikomi el. laiškais ir neperkeliami.
Microsoft Exchange
Iš Microsoft Exchange 2007, 2010, 2013, 2016 serverio arba Office 365 debesies perkeliame organizacijos duomenis:
Bendri kontaktai (angl. Global Address List) – tik vykdant LDAP serverio sinchronizaciją.
Resursų kalendoriai – visos rezervacijos ateinančioms 365 dienoms. Mažesnėms nei 250 vartotojų įmonėms vykdant vartotojų migraciją etapais, rekomenduojame etapais perkelti ir resursus, kad nebūtų skirtingų to paties resurso rezervacijų skirtingose sistemose. Didesnėms įmonėms, kai darbas dviejose sistemose planuojamas ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, gali būti įmanoma sinchronizuoti rezervacijas tarp sistemų (priklauso nuo kliento serverio konfigūracijos).
Bendri katalogai – žinutės perkeliamos į Google Groups for Business. Taikomi tie patys apribojimai, kaip ir perkeliant el. laiškus.
Iš Microsoft Exchange 2007, 2010, 2013, 2016 serverio arba Office 365 debesies perkeliame vartotojų duomenis:
Asmeniniai vartotojo kontaktai iš segtuvo Contacts.
Asmeniniuose vartotojo kalendoriuose nuo migracijos momento ateinančioms 365 dienoms suplanuoti įvykiai iš segtuvo Calendars.
El. laiškai ir jų priedai, segtuvus konvertuojame į etiketes, vėliavėlės – į žvaigždutes.
Kas neperkeliama:
Užrašai, užduotys, žurnalai ir kt. specifiniai Outlook vartotojo įrašai.
Parašas, kategorijų aprašymai, taisyklės, autoatsakikliai ir kiti Outlook nustatymai.
Iš Microsoft Exchange 2000 ir 2003 serverio gali būti perkeliama didžioji dalis tų pačių duomenų, tačiau yra papildomų apribojimų. Norėdami gauti tikslią informaciją, susisiekite.
Jei klientas naudojasi Hosted Exchange (išoriniame duomenų centre administruojama Microsoft Exchange paslauga), klientas turi sukurti ir mums atsiųsti Exchange serverio administratoriaus vartotoją. Visą duomenų perkėlimą įvykdome mes.
Jei klientas naudojasi savo nuosavu Microsoft Exchange serveriu savo vidiniame įmonės tinkle, kliento IT administratorius turi paruošti dedikuotą Windows serverį tame pačiame vidiniame tinkle, kur yra el. pašto serveris, ir suteikti jam nefiltruojamą (apeinant proxy serverį) išėjimą į internetą. Mes paruošiame Google API prieigą ir vaizdo pokalbio metu padedame įmonės IT administratoriui paleisti duomenų perkėlimo programą.
Praktika rodo, kad el. pašto serverius savo vidiniame tinkle turinčios įmonės turi ir kompetetingus sistemų administratorius. Todėl mes viską paruošiame Google pusėje, o kliento serverio pakeitimus atlieka jo administratorius. Ką ir kaip klientas turi pakeisti savo pusėje, nurodome anglų kalba pateiktose instrukcijose. Jei mes turėtume konfigūruoti senuosius kliento serverius, tai išeitų už mūsų aptarnavimo paslaugos ribų.
PST failai
Iš PST failų perkeliame tuos pačius vartotojų duomenis, kaip ir Microsoft Exchange serverio atveju. Organizacijos duomenys negali būti perkelti iš PST failo.
Visi vartotojo kalendoriai sukuriami kaip papildomi, pagrindinis vartotojo Google kalendorius lieka tuščias, nes neaišku, kuris PST failas yra pagrindinis.
Failai turi būti PST (ne OST), sugrupuoti į katalogus pagal vartotojus, kiekvieno vartotojo katalogo pavadinimas – el. pašto adresas Google serveriuose.
IMAP
Iš Dovecot, Zimbra ir Gmail serverių perkeliame vartotojų duomenis:
El. laiškai ir jų priedai, segtuvus konvertuojame į etiketes.
Klientas turi atsiųsti CSV sąrašą su el. pašto adresais ir jų vartotojo slaptažodžiais. Visą duomenų perkėlimą įvykdome mes.
Kontaktus ir kalendorius iš kitų sistemų vartotojai turi eksportuoti ir paskui importuoti į Google serverius patys. Trunka kelias minutes, mes pateikiame instrukciją.
POP3
Jei nėra jokio kito būdo prisijungti prie senojo el. pašto serverio, POP3 protokolu gali būti perkeliami tik Inbox aplanko laiškai. Visi ne Inbox aplanke esantys gauti laiškai ir vartotojo siųsti laiškai nebus perkelti. Laiškų gavimo data bus pakeista į laiško importavimo momentą.
POP3 importavimas veikia tik vartotojo lygyje, todėl jį paleisti gali tik patys vartotojai. Nustatymas trunka kelias minutes, mes pateikiame instrukciją.