Rekomendacijos
Virtualios erdvės aptarnavimą vartotojams užsisakiusios įmonės be papildomų mokesčių gali konsultuotis Google Workspace klausimais, kaip efektyviai pritaikyti programų paketo galimybes savo komandoje ir dirbti našiau.
Mes stebime statistiką, kokias Google Workspace programas ir kokia apimtimi klientas naudoja. Taip pat sekame visas Google Cloud naujienas. Jei manome, kad klientas galėtų pagerinti savo darbo našumą arba įmonės duomenų saugumą pradėdamas naudoti naujas arba senas dar neišnaudotas Google Workspace funkcijas, išsiunčiame jam laišką apie tų funkcijų pritaikymą konkrečiose situacijose. Jei klientui tai pasirodo aktualu, jis tas funkcijas pradeda naudoti pats arba susisiekia konsultacijai.
Visų paketų su Virtualios erdvės aptarnavimu vartotojams programų naudojimo statistiką patikriname kaskart, kai klientas inicijuoja ženklų pakeitimą: klientas artėja prie vietos limito, ženkliai padidėjo arba sumažėjo vartotojų skaičius, pasikeitė domenų konfigūracija, klientas užsakė naują integraciją arba individualius mokymus.
Svarbiausias mūsų kasdienis uždavinys didelėje vartotojų grupėje – numatyti ir išspręsti problemas prieš joms kylant. Kas mėnesį audituojame reikšmingų įvykių registrus ir detaliai analizuojame kliento programų naudojimo statistiką. Išanalizavę statistiką serverių pusėje ir kokiais klausimais kliento vartotojai kreipėsi į mūsų pagalbos tarnybą, galime tiksliai rekomenduoti, kokios problemos kliento įmonėje yra labiausiai tikėtinos ateityje ir kaip jas išspręsti keičiant programų konfigūraciją, keičiant darbuotojų darbo tvarką ar organizuojant darbuotojų mokymus.
Įmonės auga arba traukiasi ir jų poreikiai keičiasi. Google kiekvieną savaitę įdiegia programų atnaujinimų. Todėl darbo našumo gerinimas yra nuolatinis procesas.