Apribojimai
Google riboja kai kurias administravimo funkcijas platintojams, kad jų darbuotojai negalėtų matyti vartotojų duomenų. Todėl kai kurias operacijas gali atlikti tik kliento administratorius, turintis vartotoją su įmonės domenu.
Kai teikiame aptarnavimą kliento vartotojams, susikuriame administratoriaus vartotoją kliento domene ir galime pasiekti šiuos puslapius. Kitu atveju, jai teikiame tik aptarnavimą administratoriams arba iš viso neteikiame aptarnavimo, mūsų personalas šio funkcionalumo tiesiog nemato.
El. laiškų istorija (Reporting > Email Log Search)
Šiame puslapyje rodomi visi į domeną gauti ir iš domeno siųsti el. laiškai. Kai vartotojas praneša, kad negavo laiško iš konkretaus siuntėjo, arba jo siųstas laiškas konkrečiam gavėjui nebuvo pristatytas, čia administratorius gali patikrinti, ką Gmail serveriai su šiuo el. laišku darė ir ar operacija užbaigta sėkmingai.
Siunčiant laišką dažniausiai matome, kad gavėjo serveris:
Atmetė laišką ir nurodė konkrečią klaidą. Tuomet galime išsiaiškinti jos priežastis ir ją išspręsti.
Priėmė el. laišką be jokių klaidų. Tikriausiai gavėjo el. pašto serveris jį nufiltravo į spam arba karantiną. Tokiu atveju konkrečios problemos nežinome ir turime išsiaiškinti, kodėl siuntėjo laiškai gali būti žymimi kaip spam.
Gaunant laišką dažniausiai:
Tokio laiško nerandame, nes gavėjo serveris jo neišsiuntė dėl vidinės problemos. Ją nustatyti gali tik siuntėjo el. pašto serverio administratorius.
Gmail serveris nepriėmė el. laiško dėl esminių siuntėjo el. pašto serverio konfigūracijos problemų.
Gmail serveris gavo el. laišką, bet jo nepristatė į vartotojo el. pašto dėžutę dėl mūsų sukurtų Gmail domeno filtrų.
Moderavimas (Apps > Google Workspace > Moderation)
Įmonės Gmail konfigūracijoje galima nustatyti, kad tam tikrus filtrus atitinkantys el. laiškai būtų nukreipti į karantiną ir nepatektų į gavėjų el. pašto dėžutes. Tuomet administratorius turi kasdien stebėti šį puslapį ir moderuoti el. laiškus – praleisti juos gavėjams ar sunaikinti.
Saugumo incidentai (Security > Alert center)
Kai Google užfiksuoja, kad vartotojas yra atakuojamas, ir blokuoja jo prieigą, incidento aplinkybės yra pateikiamos šiame puslapyje.
Vartotojui susidūrus su problemomis prisijungiant, administratorius pirmiausia patikrina šį puslapį ir nustato, ar Google neblokuoja šio vartotojo.
Vartotojo duomenų šifravimas (Data > Compliance > Client-side encryption)
Vartotojai gali šifruoti į Google serverius perduodamus duomenis (Google Docs, Gmail ir pan.), tam naudodami kliento kompiuteryje veikiančią programinę įrangą. Tuomet nei Google, nei mes šių duomenų negalime perskaityti. Juos gali iššifruoti tik pats vartotojas ir tik tie gavėjai, kuriems vartotojas perdavė iššifravimo raktą.
Šiame puslapyje administratorius gali sukonfigūruoti specialias tarnybas raktų perdavimui.
Duomenų eksportas (Data > Data import & export > Data Export)
Google Takeout leidžia parsisiųsti vieno vartotojo duomenis. O šis puslapis leidžia parsisiųsti visos įmonės duomenis.