Migracija
El. pašto serverių migracija vykdoma tik po sėkmingo paskyros pajungimo, programų sukonfigūravimo ir vartotojų pajungimo. Mes suteikiame garantiją, kad viską atlikus kaip nurodome, nebus patirta prastovų ir nebus prarastas nė vienas el. laiškas.
Mūsų migracijos procesas suprojektuotas taip, kad kliento adresai nė momentui nelieka be palaikymo. Migracijos metu paraleliai veikia senasis ir naujasis serveriai ir jų funkcionalumas pilnai persidengia. Tuomet taikoma sudėtingesnė serverių konfigūracija, gali padidėti jų apkrova ir atsirasti kelių minučių vėlinimas, tačiau paprasti vartotojai to nepastebi.
Kaip konkrečiai migruojamas el. pašto serveris, priklauso nuo įmonės el. pašto vartotojų skaičiaus. Praktika rodo, kad kuo daugiau el. pašto vartotojų, tuo kompleksiškesnė įmonės IT infrastruktūra, todėl tuo daugiau klausimų reikia išspręsti.
Po migracijos senasis el. pašto serveris lieka veikti ir vartotojai gali prie jo prisijungti, bet jis nebegauna naujų el. laiškų. Perkeliant duomenis, dažniausiai viskas perkeliama tvarkingai. Tačiau retose, perkėlimo puslapyje aprašytose situacijose, kai kurie specifiniai objektai nepersikelia. Todėl rekomenduojame palikti senąjį serverį veikti bent 1 mėnesiui, kad ko nors prireikus, vartotojai galėtų prie jo prisijungti.
Perkeliant iki 100 vartotojų
Po vartotojų sukūrimo, pakeičiame domeno nustatymus ir el. laiškai pradeda eiti į Gmail dėžutes. Tuomet perkeliame duomenis iš senojo serverio. Tokio vartotojo skaičiaus migracijos pasiruošimas trunka 24 val., perkėlimas 12 val. Standartinis migracijos planas:
Sukuriame paskyrą, sukonfigūruojame programas, parengiame DNS nustatymus migracijai.
Pajungiame vartotojus.
Kliento darbuotojams baigus darbo dieną, pakeičiame laiškus priimantį el. pašto serverį.
Perkeliame vartotojų el. laiškus iš senojo el. pašto serverio.
Pirmąją darbo dieną rekomenduojame suorganizuoti įvadinius mokymus.
Perkeliant daugiau kaip 100 vartotojų
Tokio dydžio įmonės dažniausiai turi įvairių integracijų, skirtingi skyriai toms pačioms užduotims atlikti naudoja skirtingas programas, kai kurie vartotojai naudojasi IT skyriui nežinomomis funkcijomis. Taip pat, duomenų kiekis dažniausiai viršija ribą, kiek galima perkelti iš senojo serverio per vieną naktį. Todėl migraciją ir vartotojų perkėlimą vykdome etapais:
Sukuriame paskyrą, sukonfigūruojame programas, parengiame DNS nustatymus migracijai.
Pajungiame 10 – 20% įmonės vartotojų, kurie taps pirmaisiais migrantais, o vėliau – kolegų mokytojais. Šioje grupėje turi būti bent po vieną vartotoją iš visų įmonės skyrių ir komandų. Supažindiname atrinktus vartotojus su numatomais pakeitimais ir kas konkrečiai jiems pasikeis.
Kliento darbuotojams baigus darbo dieną, pakeičiame laiškus priimantį el. pašto serverį. Tiems vartotojams, kurie nėra sukurti Google Workspace, laiškai persiunčiami į senąjį el. pašto serverį.
Perkeliame vartotojų el. laiškus iš senojo el. pašto serverio.
Įmonės IT specialistai ir mes sprendžiame vartotojams kylančius klausimus, rekomenduojame suorganizuoti mokymus.
Kai išsprendžiami visi techniniai klausimai, migruojami likę vartotojai grupėmis po 100.